Blijf vlot mailen via de ClubApp – een kleine check volstaat

Els Coppieters   ‐  Donderdag 15 mei 2025   ‐  


Verstuur jij mails of mutualiteitsattesten via de Clubapp, maar heb je geen betalend abonnement bij Mailchimp? Dan is de kans groot dat je al een hele tijd niet meer hebt ingelogd op je Mailchimp-account. Let op: Mailchimp sluit gratis accounts automatisch af als je 2 jaar niet meer hebt ingelogd.

👉 Wil je dus blijven mailen via de Clubapp? Log dan even opnieuw in op je Mailchimp-account.

Hoe doe je dat?

  1. Klik op de link in een eerdere Mailchimp-mail of ga rechtstreeks naar https://login.mailchimp.com/

  2. Log in met jullie gegevens:

    • Gebruikersnaam: Clubnaam_stamnummer

    • Paswoord: het gekende wachtwoord

✅ Ben je erin geraakt? Dan is alles in orde en ben je weer voor 2 jaar safe, zonder kosten. 

Tip: nu je toch ingelogd bent...

Neem even de tijd om je clubgegevens up-to-date te houden:

  • Klik rechtsboven op het cirkeltje met 1 of 2 letters en kies ‘Profile’

    • Via Overview kan je je wachtwoord en het mailadres van de contactpersoon aanpassen

    • Onder Settings > Security kan je de 2-stapsverificatie beheren, zodat je in de toekomst vlotter kunt inloggen

Hulp nodig?

Ben je je login of wachtwoord kwijt en werkt de ‘Wachtwoord vergeten’-functie van Mailchimp niet?
📧 Geen probleem! Mail ons gerust via leden@gymfed.be – we helpen je graag verder.