Clubapp

Een eenvoudig en snel beheer van de lidgegevens van je sporters, trainers en medewerkers is cruciaal voor een goede werking van je club. Het opvolgen van inschrijvingen en betalingen zorgt voor een vlotte administratie. Koppelingen met online inschrijven, de trainersapp en ongevallenverwerking maken alles nog eenvoudiger. Een nieuwsbrief versturen naar je leden? Ook dat kan via de Gymfed clubapplicatie, de gratis tool voor alle Gymfed-clubs voor hun online ledenadministratie.

clubapp.gymfed.be/

De eerste module werd intussen gelanceerd. Deze is vooral gericht naar inschrijven van leden, het beheren van de trainingsgroepen en het versturen van de attesten van de mutualiteiten. Via de rubriek 'Rapportage' krijgt de club inzage in het 'Clubrapport' en kan de beschikbare data in handige lijsten gedownload worden. 

FAQ

Ontdek hier de meest gestelde vragen

Aan de slag!

Vanaf 1 maart ga jij als bestuurder aan de slag met Gymfed clubapp

Heb je nood aan extra uitleg bij het gebruik van de Clubapp? Bekijk onderstaande korte tutorial van ongeveer 15 minuten waarin we je wegwijs maken doorheen de applicatie.


Waar kan ik terecht met mijn vragen?

In de Gymfed Clubapp werd een online helpdesk verwerkt. Heb je over een bepaalde pagina/functionaliteit een vraag?
De handleiding werd verwerkt in de tool.

Zet je vraag op mail

Toch nog vragen, bedenkingen of een probleem? Dan kan je terecht bij onze helpdesk leden@gymfed.be.